REZERWACJA POKOI 2-OSOBOWYCH w DS

    DANE STUDENTA

    Uwaga! Po zakończeniu rejestracji system wysyła automatycznie potwierdzenie zgłoszenia na konto poczty elektronicznej wskazane w formularzu. Brak potwierdzenia może być związany z błędnym kontem poczty elektronicznej.

    Oświadczam, że zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r.)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów związanych z rezerwacją pokoi 2-osobowych w Domu Studenta Akademii Tarnowskiej

    Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), Akademia Tarnowska informuje, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rektor Akademii Tarnowskiej. Może się Pani/Pan skontaktować z administratorem listownie na adres: ul. Adama Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów lub przez email: at@atar.edu.pl

    2. Może się Pani/Pan kontaktować z inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych przez e-mail: inspektor_odo@atar.edu.pl, telefonicznie 14 6316643 lub listownie na adres podany w pkt. 1.

    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przystąpienia do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

    4. Kategorie Pani/Pana danych osobowych zawarte w formularzu zgłoszeniowym: imię i nazwisko, kod rekrutacyjny, nr albumu, adres e-mail, kierunek oraz rok studiów.

    5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania studiów, a następnie w celach archiwalnych przechowywane przez okres 50 lat.

    6. Pani/Pan dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym poza instytucjami upoważnionymi z mocy prawa powszechnie obowiązującego.

    7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

    8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do (z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z przepisów prawa): dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania; prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Posiada Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.

    10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

    Skip to content